NeuroNation - Brain Training

• Versão Atual: 2.22.06
  • Classificação de idade: 4+
  • Tamanho: 73.11 MB
  • Desenvolvedor: Synaptikon GmbH
  • Compatibilidade: Requer iOS 8.0 ou mais novo.
Nota: 5
de 769 avaliações

Descrição

Mais de 12.000.000 membros! Melhore seu desempenho mental de modo eficiente com o treinamento mental do NeuroNation. Crie seu plano de exercícios pessoal e supere seus limites. VANTAGENS DO TREINAMENTO MENTAL EFICIENTE Treinamento mental do NeuroNation – sempre melhorando seu desempenho: - Fortalece sua memória - Melhora sua concentração - Aprimora seu raciocínio lógico Acompanha seu progresso e compara seu desempenho com o de outros membros ou amigos. A BASE CIENTÍFICA POR TRÁS DO TREINO MENTAL DO NEURONATION Estudo recente realizado pela Universidade Livre de Berlim demonstrou a eficácia do treinamento mental por meio do NeuroNation. Todos os exercícios foram desenvolvidos em parceria com neurocientistas renomados e se baseiam em pesquisas científicas de última geração. Os estudos científicos indicam que as regras aplicadas aos nossos músculos se aplicam também ao nosso cérebro: é preciso usá-lo para não perdê-lo. Os cientistas concluem: está em suas mãos! Aumente o desempenho do seu cérebro com o NeuroNation! Experimente e nos diga se gostou! OPINIONS World Memory Champion Dr. Gunther Karsten, PhD, on NeuroNation's brain games: "I don't know of any other program as intense and effective. You have to test your limits in order for your brain to grow!" Professor Falkenstein, M.D., on NeuroNation's memory exercises: "People can improve their cognitive abilities by exercising with effective cognitive training. NeuroNation provides users with an array of exercises that are easy to use and motivating, at the same time. In fact, I myself like to train with NeuroNation." Try it and let us know how you like it! PREMIUM MEMBERSHIP NeuroNation is free to use and for your benefit to access our brain training for an unlimited period of time. In addition, our Premium Membership offers numerous supplementary exercises, personalised courses, more precise progress assessments and insights as well as many other exciting features. Acesse: www.neuronation.com Nos acompanhe em: twitter.com/neuronation facebook.com/neuronation PRICING AND TERMS OF CONDITIONS NeuroNation Premium Membership is available via the following subscription plans: 3 months from 14.99 EUR* (4.99 EUR*/month) 6 months from 23.99 EUR* (3.99 EUR*/month) 12 months from 41.99 EUR* (3.49 EUR*/month) *Prices displayed are in EUR. Actual charges might be converted to your local exchange currency depending on your country of residence. Payments will be charged to your iTunes account at confirmation of purchase. Your Premium Membership (subscription) automatically renews unless auto-renew is turned off at least 24 hours before the end of the current period. Your Account will be charged for renewal within 24-hours prior to the end of the current period, the cost of the renewal will be provided. Subscriptions may be managed by you and auto-renewal may be turned off in your Account Settings after purchase. No cancellation of the current subscription is allowed during an active subscription period. Any unused portion of a free trial period, if offered, will be forfeited when the user purchases a subscription to that publication. Further details concerning your account can be modified via your account. Please see the exact Terms of Use and the Privacy Regulations here: http://www.neuronation.com/mobile/content-only/type/tou?lang=en The protection of your data is very important to us. We will never disclose information to third parties and will always treat your data with strictest confidence.

Telas

Análises

• Excelente!

Por Eduardo iPhones
    Estou gostando muito 👏🏽👏🏽
  • Adoro

Por MLizanka
    Se a opção paga fosse um pouco mais barata, eu investiria!
  • Bom

Por Fonoiosa
    Ótimo
  • Bom

Por Diogomoreira3010
    Bom
  • Ótimo

Por bidigi
    Recomendo
  • Inteligente

Por Bruno Ornelas
    Muito bom para exercitar o intelecto !
  • Muito bom!

Por bitoc4
    A parte grátis, pelo menos,estou achando ótima!!!
  • Muito bom!

Por Jorge Isah
    Exercícios úteis enque estimulam a memória, rapidez e intuição.
  • iPad 4

Por Luisfreis
    Excelente ! Roda lisinho
  • Treinamento mental adequado

Por Vini Play
    Muito bom o app! Recomendo! Use diariamente.